divendres, 13 de setembre del 2019

Imatges trobades

A vegades passa que sense buscar-ho trobes un lloc on dius aquí hi ha una foto, he de tornar per fer-la, i aquesta fotografia d’ avui és un cas d’aquests, fa uns dies de vacances per Menorca en familia, en una de les tantes platges que visitàvem durant el dia vaig veure un raconet on vaig dir “aquí he de tornar aquesta nit” i dit i fet, al vespre nit vaig tornar-hi, vaig caminar els 15 - 20 minuts fins la platja i per la ubicació de la cova, sabia que més o menys tindria el cor de la via làctea en l’espai de cel que quedaria, un cop allà tocava esperar que la lluna s’acabés d’amagar i un cop això aquí la tenim, no és una gran imatge però és una imatge trobada que em va fer passar una bona estona, espero us agradi.  
 

4 comentaris:

Daniel Arenas ha dit...

Com que no és una gran imatge? I tant que sí! I ho és per les ganes que hi pas posar, pel que et va fer sentir (entenc que va ser una estona molt agradable) i a més està, pel meu gust, molt ben processada.

Estèticament és cert que es veu molta roca i seria més maco si es veiés més quantitat de cel però a vegades som massa perapunyetes i no diferenciem si és un error d'enquadrament o bé si és una impossibilitat. En aquest cas dius que és una cova, el que no faràs és posar-te al mig del mar amb tot l'equip, oi? Et podria comentar que amb un teleobjectiu et podries apropar més a la boca de la cova però tampoc sé si en tenies un a l'equip. No s'ha de confondre no saber / no fer-ho bé amb "no poder".

Dit això, tu mateix veus les coses a millorar. Doncs endavant! Si mai hi tornes ja ho tindràs al cap.

Salutacions!

Toni Fernandez ha dit...

Hola Daniel moltes gràcies pel teu escrit, et faré dos apunts al que em comentes, en aquell moment tant sols portava el 14mm gran angular per tant no tenia més opció que provar una imatge de més a l’embocadura de la cova, però això tampoc podia fer-ho per que tot i que el mar estava força tranquil de tant en tant venia una onada amb més força i seria un perill per l’equip, al riu fa uns anys ja vaig tenir una mala experiència, i l’altre apunt és que me n’alegro molt que després de molt temps sense publicar al bloc algú l’hagi visitat, moltes gràcies i de ben segur que un dia o altre hi tornaré a provar de nou, salut!!!!!!

Daniel Arenas ha dit...

Bones Toni,
És que va molt bé subscriure's als blogs que ens agraden via e-mail. Així quan publiques m'arriba un correu i m'ho xiva.
Propera entrada a la vista?
Salutacions ;)

جوجو واحد بس ha dit...

https://www.blogger.com/view-follower.g?followerID=11821222442018624236&blogID=1644559926332859672&startIndex=2610