dimarts, 30 de juny del 2015

Joc entre dos

Diumenge mentre feia un passeig a mig dia pel Ripollés amb el meu fill, com moltes altres vegades,
doncs vés per on que vuit dies enrere durant el taller de fotografia macro que va organitza Montphoto School amb en Martín Gallego com a professor ens vàrem trobar alguns exemplars de l'escarbat blau, que sembla ser és difícil de trobar, jo fins aquell dia mai havia parat atenció amb aquest petit animal i vet aquí que ens vàrem trobar no un o dos exemplars més, entre tots potser n'hi havia una cinquantena, tots en l'últim tram del recorregut, curiós o no, potser aquest any és l'excepció que confirma la regla i ja no es deixaran veure en molt temps més, en fi ja ho sentirem a dir, aquí us deixo una imatge del tot curiosa doncs va haver-hi un moment  en que un parell es vàren posar a jugar entre ells, era com si lluitesin i vaig captar aquest petit instant.





El domingo mientras hacía un paseo por el Ripollés con mi hijo, como muchas otras veces y mira por dónde que ocho días atrás durante el taller de fotografía macro que organiza MontPhoto School con Martín Gallego como profesor nos encontramos algunos ejemplares del escarabajo azul, que parece ser es difícil de encontrar, yo hasta ese día nunca había prestado atención con este pequeño animal y he aquí que nos encontramos no uno o dos ejemplares más, entre todos quizás había una cincuentena, todos en el último tramo del recorrido, curioso o no, tal vez este año es la excepción que confirma la regla y ya no se dejarán ver en mucho tiempo más, en fin ya lo oiremos decir, aquí os dejo una imagen del todo curiosa pues hubo un momento en que un par se pusieron a jugar entre ellos, era como si lucharan y capté este pequeño instante.



Aquesta és una altre imatge del mateix dia.
Esta es otra imagen del mimo dia.



dilluns, 22 de juny del 2015

Encantat d'haver-te conegut!

Dissabte passat vaig participar en el taller de fotografia macro que organitzaba Montphoto school amb en Martín Gallego com a profesor, excel.lent com a persona i com a fotògraf, qui ens va donar una colla de bons consells.
La fotografia de l'entrada d'avui és feta el dia després al matí que vaig anar un parell d'hores a un camp de blat als voltants de La Bisbal. Sense els consells d'en Martín no crec que hagués fet aquesta fotografia, de fet fins i tot el nom de l'entrada, veritat Martín?
Tot i que en Martín ens va ensenyar com fer macro sense trípode i utilitzant un flash petit frontal, jo com que no en tinc està feta sense flash, a veure que us sembla el resultat.
Moltes gràcies Martín pels teus bons consells!




Sábado pasado participé en el taller de fotografía macro que organitzaba MontPhoto school con Martín Gallego como profesor, excelente como persona y como fotógrafo, quien nos dio una serie de buenos consejos.
La fotografía de la entrada de hoy es hecha el día después por la mañana que fui un par de horas a un campo de trigo en los alrededores de La Bisbal. Sin los consejos de Martín no creo que hubiera hecho esta fotografía, de hecho incluso el nombre de la entrada, verdad Martín?
Aunque en Martín nos enseñó cómo hacer macro sin trípode y utilizando un flash pequeño frontal, yo como que no tengo está hecha sin flash, a ver que os parece el resultado.
Muchas grácias Martín por tus buenos consejos!