diumenge, 2 de febrer del 2014

Nit al Castell Montgrí




Divendres al vespre vaig tornar a pujar al Castell del Montgrí a fotografiar-lo de nit, al mes d'agost passat vaig ja hi havia estat un parell de vegades i em vaig quedar amb les ganes de tornar-hi, doncs m'havien quedat en ment uns enquadraments des d'altres punts de vista i també tenia ganes de fer-ne alguna amb traces d'estels. De moment en aquesta entrada mostro dues de les tres imatges amb traces que vaig fer, la primera vista és des d'un lateral i la segona des d'una torre de les de darrera, aquesta última vista no l'havia fotografia a l'agost.
Del Montgrí em de dir que és un lloc privilegiat, quan et trobes allà dalt amb tot l'empordà i d'altres contrades al voltant, et fa sentir viu.




El viernes por la noche volví a subir al Castillo del Montgrí a fotografiarlo de noche, en el mes de agosto ya estube un par de veces y me quedé con las ganas de volver, pues me habían quedado en mente unos encuadres desde otros punto de vista y también tenía ganas de hacer alguna con trazas de estrellas. De momento en esta entrada muestro dos de las tres imágenes con trazas que hice, la primera es des de un lateral y la segunda vista es desde una torre de las de atrás, esta vista no la había fotografiado en agosto.
Del Montgrí hay decir que es un lugar privilegiado, cuando te encuentras ahí arriba con todo el Empordà y otros alrededores, te hace sentir vivo.

4 comentaris:

Fran ha dit...

Hola Toni! Està super guay, t'ha quedat molt bé, te un punt de majestuós i amb les vegades que l'he vist des de baix, cada cop tinc més ganes de pujar-hi... d'aquest estiu no passa, je, je
Bona foto company! :-)

Toni Fernandez ha dit...

Moltes gràcies Fran, a l'estiu quan vulguis pujar avises i si puc m'hi apunto!

salut!

Fran ha dit...

OK! seria fantàstic :-)

ha dit...

una maravilla de imágenes
me encantaron :)