dimarts, 17 de desembre de 2013

El ter, boires matinals

Era diumenge dia 15 de desembre, resulta que dissabte al vespre poso el despertador malament, en definitiva que en lloc de posar-lo el que vaig fer és desconectar-lo i per tant no va sonar a l'hora desitjada, em desperto i eren les 6'30 del matí i el primer que em al cap és: ostres!! ja no sóc a temps d'anar on tenia pensat! i acte seguit penso: doncs on vaig? hi vaig? doncs sí, visitaré un lloc ben diferent dels que visito normalment, em dirigeixo cap a Colomers a un racó del ter, a veure que em trobaria i aquí teniu el resultat, aquestes són unes de les imatges de la poca estona que vaig ser en aquest raconet de ter.


Era domingo día 15 de diciembre, resulta que el sábado por la noche pongo el despertador mal, en definitiva que en lugar de ponerlo lo que hice es desconectarlo y por tanto no sonó a la hora deseada, me despierto y eran las 6'30 de la mañana, lo primero que me viene a la cabeza es: ostras! ya no estoy a tiempo de ir a donde tenía pensado! acto seguido: pués dónde voy? voy? pues sí, visitaré un lugar muy diferente de los que visito normalmente, me dirijo hacia Colomers en busca de un rincón del ter, a ver que me encontraría y aquí está el resultado, estas són unas de las imágenes del poco rato que permanecí en este rincón de ter.



7 comentaris:

Jose Antonio (http://mirados.wordpress.com/) ha dit...

Madre mia, pues no se cual sería el destino original, pero los resultados obtenidos en este lugar son increíbles, absolutamente pictóricos, enhorabuena!!!!.

Iker Aizkorbe Agirre ha dit...

Eso es sacar provecho al poco tiempo de un plan B.
Muchas veces, la falta de tiempo y el ir a un sitio que no teníamos pensado nos da mejores resultados que cuando uno sale con todos los cabos atados.
Dos fotones de ambientazo!!!

franblog ha dit...

Són molt guapes Toni! I a sobre improvitzant, a vegades resulta millor l'aventura.
Aquesta diagonal de llum a la segona és brutal!
Bon Nadal i bon any 2014 company!

Toni Fernandez ha dit...

Hola Jose Antonio, pictóricos, esa es la palabra, tienes mucha razón, grácias y un saludo!

Toni Fernandez ha dit...

Iker, pués sí, a veces cuando improvisas te encuentras con los momentos inesperados que tantas y tantas veces nos regala la naturaleza, un saludo!!

Toni Fernandez ha dit...

Hola Fran, les llums d'aquell moment feia molt temps que no les veia, vàren ser uns moments màgics, moltes gràcies i jo també et desitjo que pasis unes bones festes!!

Jill c",) ha dit...

Really amazing photos!!