diumenge, 20 de gener del 2013

Cala Canyers 4-04-2010

Com que ara de moment no tinc aparell estic revisant l'arxiu d'aquests anys i avui he reculat fins al 4 d'abril de 2010, unes fotografies que havia deixat una mica arraconades i avui les hi he tret la pols. Aquell matí vaig fer una sortida a Cala Canyers, un racó que m'agrada molt, hi havia molta maror i vaig passar una estona entretinguda, la veritat és que la força del mar sempre és impresionant. Como ahora de momento no tengo cámara estoy revisando el archivo de estos años y hoy he retrocedido hasta el 4 de abril de 2010, unas fotografías que había dejado un poco arrinconadas y hoy las he sacado el polvo. Aquella mañana hice una salida en Cala Canyers, un rincón que me gusta mucho, había mucha marejada y pasé un rato entretenido, la verdad es que la fuerza del mar siempre es impresionante.

1 comentari:

Xose Casal ha dit...

Me encanta la primera, con la mar asi de brava.
Saludos